Luksusowy, butikowy hotel, położony niecałe 500 metrów od Rynku, jest oryginalnym miejscem na zorganizowanie bankietu, spotkania biznesowego, wesela czy rodzinnego obiadu.

Organizujemy:
śniadania i spotkania biznesowe,konferencje, wesela, przyjęcia, bankiety, bale

 

Docenili nas klienci biznesowi, artyści i celebryci.

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą biznesową oraz konferencyjną (szczegółowe zapytania proszę kierować na adres recepcja@pianohotel.com.pl.

 

OFERTA KONFERENCYJNA
Piano Hotel posiada 2 wielofunkcyjne sale konferencyjno-bankietowe w pełni klimatyzowane.
Obie sale wyposażone są w rzutnik multimedialny, ekran, flipchart, nagłośnienie, mikrofony, darmowy dostęp do WI-FI.

Koszt wynajmu dużej sali konferencyjnej to 1200 zł / netto za dzień, jednorazowo przerwa kawowa:
15 zł/os (kawa, herbata, soki, drobne ciasteczka),lunch: około 100 zł/os. (przykładowe ceny, indywidualne ustalenia)

 

Koszt wynajmu małej sali konferencyjnej to 500 zł / netto za dzień., jednorazowo przerwa kawowa:
15 zł/os (kawa, herbata, soki, drobne ciasteczka), lunch: około 100 zł/os. (przykładowe ceny, indywidualne ustalenia)
Podane ceny mogą ulec zmianom w zależności od indywidualnego doboru menu.

 

Zapoznaj się z naszym menu restauracyjnym 

Rezerwacje sal restauracyjnej, konferencyjnej oraz vip-roomu: 

kontakt: p. Sandra Prudlik 
tel. (+48) 602 729 231 tel. (+48) 601 545 481
e-mail: restauracja@pianohotel.com.pl e-mail: biuro@pianohotel.com.pl